REKLAMA
Znaleziono 2699 wyników
Nowe otwarcia Rock Parkówartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia Rock Parków
RockPark Błaszki otwarty został 20 grudnia 2023 roku, a z początkiem lutego RockPark Przeworsk w województwie podkarpackim. Oba obiekty to nowoczesne kompleksy handlowo-usługowe oferujące najpopularniejsze marki dostępne na rynku.
W Homeparku Rawa w Katowicach otworzono elektromarket Media Expertartykuł
Pokaż artykuł
W Homeparku Rawa w Katowicach otworzono elektromarket Media Expert
Homepark Rawa przy al. Walentego Roździeńskiego 97 w Katowicach to jeden z czterech parków handlowych, należących do portfela inwestycyjnego Pradery European Retails Parks.
W Tarnowskich Górach powstanie nowy, duży park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W Tarnowskich Górach powstanie nowy, duży park handlowy
Na mapie handlowej województwa śląskiego pojawi się nowy, duży park handlowy. Grupa Saller wybuduje w blisko 62-tysięcznych Tarnowskich Górach nowy kompleks handlowy.
Ruszyła budowa nowego parku handlowego przy granicy Wrocławia [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego parku handlowego przy granicy Wrocławia [WIZUALIZACJE]
W podwrocławskich Łanach, tuż przy granicy z Wrocławiem ruszyła budowa kolejnego N-Parku na Dolnym Ś...
W Kaliszu powstanie nowy, duży park handlowy [WIZUALIZACJA]artykuł
Pokaż artykuł
W Kaliszu powstanie nowy, duży park handlowy [WIZUALIZACJA]
W drugim co do wielkości mieście w województwie wielkopolskim, blisko 95-tysięcznym Kaliszu powstanie nowy, duży park handlowy. Inwestycje zostanie zrealizowana w miejscu byłego hipermarketu Tesco przy ulicy Majkowskiej.
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
Wkrótce otwarcie parku handlowego N-Park w Pszczynie artykuł
Pokaż artykuł
Wkrótce otwarcie parku handlowego N-Park w Pszczynie
Sieć parków handlowych N-Park w Polsce już wkrótce powiększy się o kolejny nowy obiekt. W Pszczynie w województwie śląskim trwają ostatnie prace przygotowujące do otwarcia.
[Dolny Śląsk] W Świebodzicach zostanie otwarty nowy park handlowy ShopInartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] W Świebodzicach zostanie otwarty nowy park handlowy ShopIn
Warszawska spółka Tower Investments pod koniec tego roku planuje otworzyć nowy park handlowy ShopIn...
AFI Europe i Echo Investment S.A. będą wspólnie rozwijały część komercyjną projektu Towarowa 22 w Warszawie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
AFI Europe i Echo Investment S.A. będą wspólnie rozwijały część komercyjną projektu Towarowa 22 w Warszawie [WIZUALIZACJE]
Grupa Inwestycyjna AFI Europe kupiła 70 proc. udziałów w części komercyjnej projektu Towarowa 22 w Warszawie. Razem z Echo Investment S.A. będzie rozwijać część komercyjną tego projektu, który zostanie zrealizowany w samym sercu dzielnicy Wola.
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
Niemiecka sieć NKD otworzy sklep w parku handlowym N-Park Łany pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć NKD otworzy sklep w parku handlowym N-Park Łany pod Wrocławiem
12 maja, w miejscowości Łany pod Wrocławiem (gmina Czernica), otworzył się park handlowy N-Park. Ostatni wolny lokal zajęła niemiecka sieć sklepów NKD. Tym samym inwestor – firma Napollo w pełni zamknęła komercjalizację w tym obiekcie.
Park Handlowy S1 Kutno zostanie rozbudowanyartykuł
Pokaż artykuł
Park Handlowy S1 Kutno zostanie rozbudowany
Szykuje się kolejna duża inwestycja handlowa w województwie łódzkim. Niemiecka Grupa Saller planuje rozbudowę Parku Handlowego S1 w ponad 40-tysięcznym Kutnie.
artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W Polsce jest 455 centrów handlowych, w budowie jest jeszcze ponad 800 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej
Według najnowszego raportu PRCH Retail Research Forum w 1 połowie 2015 roku zasoby nowoczesnej powie...
W Toruniu powstanie nowe centrum handlowe [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Toruniu powstanie nowe centrum handlowe [WIZUALIZACJE]
W Toruniu planowana jest budowa nowego centrum handlowego. Nowy obiekt ma powstać w w północno-wschodniej części miasta w rejonie skrzyżowania ulic Bukowej i Cedrowej.
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
Jedenasty N-Park polskiej firmy Napollo otwiera się w Olkuszuartykuł
Pokaż artykuł
Jedenasty N-Park polskiej firmy Napollo otwiera się w Olkuszu
Polska firma Napollo otwiera kolejny nowy park handlowy w Polsce. Tym razem w województwie małopolskim, w ponad 35-tysięcznym Olkuszu. To jeden z największych parków handlowych w portfolio tej spółki.
Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce w I kw. 2024 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce w I kw. 2024 r. [RAPORT]
I kw. 2024 roku zakończył się łącznym wolumenem inwestycyjnym w wysokości 364 mln euro, co jest najsłabszym wynikiem dla pierwszego kwartału w ostatnich latach. Co ciekawe, 25% zainwestowanego kapitału pochodzi od polskich inwestorów.
Handel w mniejszych miastach w rozkwicieartykuł
Pokaż artykuł
Handel w mniejszych miastach w rozkwicie
W 2022 roku inwestorzy działający na rynku handlowym w Polsce chętniej wybierali małe miasta (do 100 000 mieszkańców). Nowa podaż w tych ośrodkach miejskich wyniosła 60% całkowitego wolumenu, a dzięki temu zasoby małych miast są obecnie na porównywalnym poziomie, co tych średniej wielkości (100 000-400 000 mieszkańców). W dalszym ciągu największym zainteresowaniem inwestorów cieszyły się obiekty handlowe o małej skali, tj. parki handlowe oraz projekty typu strip mall. Od strony inwestycyjnej wolumen transakcji nieruchomości handlowych wzrósł o ponad 60% w porównaniu z 2021 rokiem.
REKLAMA